How retailers benefit: Consumer confidence and higher sales

Produkt von Bayer AG Crop Science Division

Kontaktieren Sie uns

Persönliche Angaben

Bitte geben Sie Ihren Vornamen an.
Bitte geben Sie Ihren Nachnamen an.
Bitte geben Sie Ihren Firmennamen an.
* erforderlich

Ihre Nachricht

Bitte geben Sie eine Nachricht ein.
Bitte wählen Sie einen Empfänger aus.

Nachricht senden

Ihre Nachricht wurde erfolgreich versendet.
Eine weitere Nachricht senden.

 

Bitte wählen Sie einen Stand aus.

Alfred-Nobel-Str. 50
40789 Monheim am Rhein
Nordrhein-Westfalen
Deutschland

Link teilen

Empfehlen

Weiterempfehlen von How retailers benefit: Consumer confidence and higher sales

Trennen Sie mehrere E-Mail-Adressen durch ein Komma voneinander. Die Empfänger erhalten einen Link zu dieser Plattform.

Bitte geben Sie einen gültigen Empfänger an.
Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Bitte geben Sie eine Nachricht ein.
* erforderlich
Ihre Empfehlung wurde erfolgreich versendet.
Eine weitere Nachricht senden.

Produktbeschreibung

As consumers become increasingly food-conscious, retailers face the challenge of maintaining and boosting consumer confidence in the produce they sell. But unfortunately, it only takes a single scandal to undo years of good work. The story of what happened to sales of Spanish peppers in Germany after mass media highlighted excessive residue levels is warning enough. Food chain partnership brings retailers significant benefits. The production process is characterised by traceability and transparency. Controlled, consistently high quality enables retailers to build up consumer confidence in their produce. A constant supply of produce ensures daily availability. Efficient production methods and fewer losses mean competitive prices. All this adds up to greater customer loyalty, higher sales and better profits for the retailer. In a highly competitive retail market, food chain partnership can make all the difference.